Odpowiednie, zapadające w pamięć logo naszej strony internetowej to bardzo ważna kwestia, ponieważ ułatwia klientom kojarzenie naszej firmy oraz odróżnienie jej od innych, działających na rynku przedsiębiorstw.

Przykładowo, każdy z nas rozpoznałby logo firmy Apple. Dlaczego tak jest? Oto parę czynników, które sprawiają, iż logo naszej strony będzie łatwiejsze do zapamiętania, a także będzie wyglądało bardziej profesjonalnie:

Prostota w wyglądzie naszego logo

Jest to bardzo istotny czynnik, ponieważ po prostu znacznie ułatwi on naszym klientom kojarzenie naszej firmy. Dobry przykładem jest tu właśnie firma Apple, ze swoim logo w kształcie nadgryzionego jabłuszka, a także McDonald’s, którego logo przypomina złote łuki (jako symbol triumfu oraz spełnienia „amerykańskiego snu”).

Tak więc przy tworzeniu logo nie powinno się używać więcej, niż 3 kolorów ani zawiłych kształtów.

Logo musi być rozpoznawalne

Ten czynnik sprawi, iż klienci bez trudu zapamiętają naszą firmę, np. jak w przypadku logo Nike.

Nieprzemijalność, ponadczasowość 

Nasze logo będzie efektywne, gdy na jego rozpoznawalność nie wpłynie upływ czasu. Istotne tu jest to, że jeśli posiadamy logo wykonane ze smakiem, nieskomplikowane w wyglądzie oraz łatwe do zapamiętania, nie powinniśmy go zmieniać. Wówczas mamy zapewnioną jego nieśmiertelność, tak jak w przypadku Coca-Coli.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj