Przed nami gorący, przednoworoczny okres. W sklepach już czuć klimat jeszcze atmosferę świąt. Niestety, święta te to nie tylko wspaniały klimat, rodzinna atmosfera i piękne chwile. Pod koniec roku często jest bieganina, którą nie każdy lubi.

W sklepach, urzędach, na poczcie – wszędzie jest masa ludzi, którzy chcą coś załatwić. Każdemu się śpieszy i każdemu zależy na czasie. Atmosfera jest więc napięta. Kto może rezygnuje z zakupów w tradycyjnych sklepach, zamawiając prezenty przez internet. Paczkę trzeba jednak odebrać, najlepiej na poczcie, a jak wiadomo tam też są kolejki, wielu też chce wysłać kartki z życzeniami noworocznymi. O dziwo kolejki są też w przychodniach i placówkach medycznych. Końcówka roku to okres kiedy wiele osób chce zrobić porządki ze swoim zdrowiem, w związku z czym wykonuje różne badania profilaktyczne.

Kolejki są również w bankach. Końcówka roku to o dziwo bardzo gorący okres na rynku nieruchomości. Wiele osób decyduje się na wzięcie kredytu i kupno mieszkania. Również sporo osób bierze wtedy mniejsze kredyty konsumpcyjne, by sfinansować świąteczny wyjazd lub upominki dla rodziny.

Kolejki – wiadomo, generują różne nerwowe sytuacje, czego każdy na pewno był nie raz świadkiem. Zwłaszcza w placówkach medycznych, gdzie długie oczekiwanie w kolejce, brak numerków i pomieszana kolejność pacjentów, niejednokrotnie były przyczyną kłótni między oczekującymi.

Czy da się uniknąć tego przednoworocznego świątecznego szaleństwa? Czy przed świętami są w ogóle takie miejsca, w których bez nerwów i stresu można załatwić różne sprawy? Są i takich miejsc jest coraz więcej. Wszystko dzięki kolejkomatom. System zarządzania ruchem klientów pozwala w sposób uporządkowany i bardzo sprawny obsłużyć dużą ilość interesantów. Działanie systemu jest bardzo proste. Polega na tym, że w danym miejscu np. w banku czy na poczcie ustawiony jest kolejkomat lub kilka kolejkomatów (w większych placówkach). Interesant wybiera rodzaj usługi bądź sprawy, z którą się zgłasza i otrzymuje numerek. Następnie czeka aż na monitorze zostanie wyświetlony jego numer – wtedy zostanie obsłużony.

System zarządzania ruchem klientów porządkuje i systematyzuje poziom obsługi klientów. Osoba oczekująca w kolejce wie ile osób jest przed nią, może domyślić się jak długo będzie musiała czekać i może sobie ten czas oczekiwania dowolnie zagospodarować. Dodatkowo nie ma stresu i kłótni, o to kto teraz wchodzi i czyja kolej. Numerki są wyczytywane przez system tak więc oczekujący nie mają wątpliwości kto wchodzi do gabinetu, kto podchodzi do okienka na poczcie czy w banku. To rewelacyjne rozwiązanie mamy dzięki takim firmom jak DASOFT S.A. Więcej na ten temat znajdziecie na dasoft.com.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj